torsdag 9 maj 2013

En underbar första dag av en ledig långhelg.

Jag försöker jobba vidare med min blogg, inte helt lätt med layouten, men det blir nog bättre med tiden. Som jag berättat tidigare så har det hänt mycket runt vårat hus, Jag började jobba med trädgården för 6-7 år sedan.

Ett tag såg det ut så här runt hela huset, som tur var hade vi inga rabatter intill husväggarna. Det har vi inte nu heller. Det är praktiskt med grus närmast huset och när vi ser ut genom fönstren så ser vi våra rabatter.


Här var det tidigare asfalt och parkering. Så här såg rabatten ut förra sommaren innan staketet var på plats.




Det här var för några år sedan när växthuset inte var klart och körsbärsträdet fortfarande levde.



Nu har det hänt lite, mer grön & prunkande trädgård.


I år fick det bli pastelligt, nya dynor och ny duk.

Nu ska jag lägga mig så jag orkar ut till min underbara trädgård tidigt imorgon bitti.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar